Ja det Ă€r vĂ€ldigt lĂ€ngesedan jag var in hĂ€r. Jag har skrivit ett inlĂ€gg men har inte publicerat den Ă€n. Har haft lite problem med att fĂ„ in fotona i inlĂ€gget 😳. Blir sĂ„ j* sur sĂ„dana gĂ„nger sĂ„ energin tar slut och sĂ„ fĂ„r det vara, men jag ska ta tag i det, snart. Lovar. 

Det jag tĂ€nkte skriva om hĂ€nde i torsdags. Jag satt och Ă„t och hörde att min mobil plingade till. LĂ€ste sms:et jag hade fĂ„tt och medan jag lĂ€ser det surrar det till och jag fĂ„r ett meddelande till av samme avsĂ€ndare. Ett foto! Blev lite förvĂ„nad eftersom det var en ung kille. Var det nĂ„got jag hade missat tĂ€nkte jag och lĂ€ste pĂ„ nytt meddelandet jag hade fĂ„tt.
 
26-Ă„ring, man, söker vuxen vĂ€n, lĂ€ste jag och jag lĂ€ste en gĂ„ng till. Jag fattade först ingenting. Den hĂ€r unge mannen bodde inte sĂ„ lĂ„ngt frĂ„n mig. TĂ€nkte först ( kanske lite trög) att det kunde vara nĂ„gon nyinflyttad som sökte efter vĂ€nner. Men sedan lĂ€ste jag igen... vuxen vĂ€n ... vad kunde han mena med det och sedan föll den berömda tjugofemöringen ... Han skrev lite mer men jag svarade inte och pĂ„ fredagsmorgonen fick jag en godmorgonhĂ€lsning!!!

Summan av det hĂ€r Ă€r att jag allvarligt funderar pĂ„ att ta bort mina uppgifter frĂ„n Hitta.se eftersom det var dĂ€rifrĂ„n han hade hittat mitt telefonnummer. Och vad mer han har tagit reda pĂ„ vete gudarna. Problemet Ă€r ju att andra som vill ha tag i mitt telefonnummer inte kan hitta mig dĂ„. Ett dilemma, ett vĂ€ldigt onödigt sĂ„dant kan jag tycka. 

Fan... de kan vĂ€l hĂ„lla sig till dejtingsajter eller kontaktannonser jag sett att de har i Mitt i - tidningarna om de ska ha tag i nĂ„gon. SjĂ€lvklart har jag blockat honom.

(null)

Ha det!

Kram 💞


dejting, hitta.se, mitt i,

1 kommentarer

Mariann

24 Oct 2019 21:16

Hej. Kul att du skrivit igen. Jag var pÄ en dejtingsida och blev tvungen att blockera alla yngre mÀn. De ville ha ett Àventyr och mÄnga tror nog att man Àr ett lÀtt byte. Bara för att man inte Àr sÄ ung lÀngre.
LÀste kontaktannonserna du lagt ut :) fanns nÄgra med likvÀrdiga intressen.

Svar: Ja jag kommer ihÄg dÄ jag var aktiv pÄ dejtingsajterna var det mÄnga sk yngre mÀn som ville komma i kontakt med en. De var som iglar sÄ jag var tvungen som du att blockera dem. Det finns ju kvinnor som vill ha kontakt med yngre, inget fel i det, men om jag sÀger nej sÄ förvÀntar jag mig att de respekterar att jag inte vill ha med dem att göra, alltsÄ de yngre mÀnnen.
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej