... ett omonterat skoställ om du inte har krafter i händerna och möjligtvis fler händer att tillgå. Det är vad jag kan konstatera. Jag trodde att jag hade krafter, men icke sa Nicke men desto mer envishet besitter jag nog. Mer än vad jag själv visste om. 

Nu står den där så fint i min garderob i hallen men fy fasiken vad jag har ont i mina händer men  måste säga att mitt självförtroende är på topp. Självförtroendet havererade ett antal gånger under mina försök att montera ihop den. 

(null)

Det här är inte första gången jag köpt något som ska monteras men första gången jag någonsin har köpt ett omonterat skoställ och därför hade jag inte en aning om att det skulle vara så här  j* svårt att få ihop den. Inte nog med att det var svårt att skruva in skruvarna då jag väl fått dem på plats men att dessutom få alla dessa 10 spjälor på plats ... samtidigt! Det var det svåraste ...

Tur att jag bor ensam för jag kan tänka mig att man skulle ha kunnat få sig ett gott skratt åt mig där jag kröp, hukade , kliade mig i huvudet, flåsade och förbannade allt som hade med skruvar,  träpluggar och spjälor att göra. Ja överhuvudtaget allt som hade att göra med detta skoställ. 

Men nu är den på plats och jag har lovat mig själv att aldrig någonsin mer köpa ett omonterat skoställ hur mycket jag än skulle vara i behov av den. Never ...ever...!!!

Hoppas att ni har haft en trevligare 1:a maj. 

Ha det! 

Kram 💞


montera, självförtroende, skoställ,

1 kommentarer

Anonym

14 May 2019 10:28

Jag beundrar dej, inget jag skulle fixat. Jag har verkligen inget tålamod t sånt :-D
Ha de bäst ❤
Kram.
Gunsan

Svar: Tack ☺️ Då har man iallafall en beundrare. Tror att jag har fått det lite bättre med tålamod sedan jag började som lärare 😊
Ha det bäst 💞 Kram
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej