(null)

Idag passar jag pĂ„ att putsa fönster mellan solglimtarna. Blir vĂ€ldigt lĂ„nga stunder att vĂ€nta 😊 men under vĂ€ntetiden har jag röjt lite  pĂ„ balkongen.

 I vintras blev ju min ena bambuvĂ€gg demolerad av alla dessa stormvindar som var. Nu har jag tĂ€nkt testa att anvĂ€nda en del av vĂ€ggen pĂ„ ett annat sĂ€tt. Ni ser det pĂ„ fotot.

(null)


Jag har Ă€ven passat pĂ„ att prova sjĂ€vvattnare. MĂ„ste ju göra det innan jag Ă„ker ivĂ€g. DĂ„ behöver ju inte lgh. vakten inte Ă„ka hit i tid och otid bara för att vattna blommorna om det blir en lika varm sommar  som det var förra Ă„ret. 

(null)


Imorgon blir det tvĂ€ttstuga sĂ„ man har  rena klĂ€der att ta med sig pĂ„ resan. 

(null)
... med tanke pĂ„ insekterna, lĂ€s humlorna, fĂ„r i sig lite vĂ€tska 😊

SĂ„ ni ser/lĂ€ser Ă€r semesterlĂ€get pausad. 

Ha det!

Kram 💞 




balkong, fönsterputs, skÀlvvattnare, sommar,

1 kommentarer

Gunsan

10 Jul 2019 11:15

Det blev ju jÀttebra pÄ balkongen :-)
Njut av din semester o bara mÄ gott.
Tack för tipset m kulorna o vattnet, jag visste att det var ngt jag hade glömt (Y)
Kramar <3

Svar: Ja jag blev rÀtt nöjd bara lite trÄkigt att man inte kunde sÀtta ut nÄgra blommor i och med att jag skulle res uppöver.
Ja det dĂ€r med kulorna i vatten Ă€r bĂ„de snyggt och nyttigt 😁 och gör nĂ„gra nöjda 😁
Jag har det skönt trots att jag har jobbat en hel del hĂ€r hos mamma 😎
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej