Då är helgen snart över för den här gången och det är bara att längta och vänta till nästa fredag. Här har det inte hänt så mycket. Var till skogen och försökte hitta lite svamp, men det fanns ingenting vad jag kunde se. Gary var ju den som brukade hitta var svamparna fanns. Jag har nog inte den riktiga svampradarn på. Så det blir nog till att köpa svamp av torgförsäljarna om det ska bli någon svampomelett eller liknande.
 
Idag provade jag också handduken för håret jag köpte av en kollega. Ni som har sett filmsnuttarna på Fb där de syr något liknande vet vad jag menar.  Du kan vira den runt håret då man tvättat det och så låser man fast med en knapp. Fungerade utmärkt! Tack Angela, det gjorde du bra! 
 
Tog lite bilder på mig. Roade mig genom att använda snapchaten 😄
 
Angela, du kanske skulle ha sytt fast några söta små öron ☺️
 
Men så här såg det ut på riktigt 😊
 
Blev riktigt nöjd med den så den kommer nog att användas en hel del här. Är nog lätt att glömma sig och ha på den för länge. Då får jag se ut som Acke, ni vet seriefiguren som hade luggen flygandes rakt ut ☺️
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 

1 kommentarer

Gunsan

18 Sep 2017 12:13

Snapchat e skoj, vi som är lättroad kan ha mycket nöje m den appen :-D Jag o barnbarnen utnyttjar den mycket :-D
Den där handduken verkar va bra för dej, jag som har så kort hår behöver bara gnugga lite sen e håret torrt ;-) Kram <3

Svar: Mitt barnbarn brukar också skicka en hel del via den ☺️ Men eftersom han har en mormor som inte har varit riktigt haj på hur jag kan använda den 🤔😳 så har det tidigare inte blivit så många svar från mig, men nu 😎Handduken är den bästa jag har haft någonsin för håret. Tur att kollegan tog sig tid till att sy såna där.
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej