I natt drömde jag massor, inte olika saker utan en och samma dröm om och om igen. Det handlade om min gamla handväska. Jag hade den hängandes över axeln men den vändes upp och ner gång på gång och alla saker som jag hade i den ramlade ur. Jag brukar ha väldigt väldigt mycket i min väska så ni kanske förstår att det inte var det lättaste eller det roligaste att gång på gång vara tvungen att plocka upp alla sakerna.  
 
Det var någon jag var väldigt arg och irriterad på och vem personen i fråga var hade och har jag ingen aning om. Jag var så arg och så slut varje gång jag vaknade till i natt. Och det var inte bara en eller två gånger jag vaknade till utan det var ett otal antal gånger som jag snabbt tappade räkningen på. När klockan ringde i morse var jag allt annat än utsövd. Där försvann nästan all energi jag lyckats samla på mig under ledigheten. Typiskt!!! 
 
Ska nog in på nätet och söka lite på drömtydningar. Lite nyfiken är jag nog på vad en sådan här dröm kan betyda. Säkert inte något bra eftersom jag tappar ut en massa saker. Kan ju vara all energi man dränerats på de sista månaderna. Återkommer om vad drömmen kan betyda om jag hittar något på nätet.
 
Just nu känns det väldigt skönt att tänka på att snart är semestertiden här, bara någon vecka till. Eleverna går ju på sommarlov nästa fredag och just nu känns bara det mycket skönt. 
 
Nu har mina ögonlock blivit väldigt tunga, svårt att hålla ögonen öppna. Ska nog strax gå och lägga mig. Får hoppas på att det blir en drömlös natt så att jag får sova ordentligt. 
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 

Kommentera

Publiceras ej