Jag har funderat lite på det här med att jag de senaste nätterna har sovit som en liten gris. Det är så skönt för fastän jag har vaknat tidigt har jag ändå känt mig utsövd. Tillräckligt för att ta mig ur sängen och börja göra något, någon morgon har jag valt att stanna i sängen en stund till och druckit mitt kaffe där. Skönast är det då man har kunnat inta morgonkaffet på balkongen. Då är det lagomt varmt och skönt och ganska tyst förutom nu fåglarna. 
 
 
 
 
Jag har kommit fram att antingen är det det att jag har semester eller så meditationen jag har börjat med igen. Eller så är det helt enkelt en kombo av de två, men det är så skönt att jag känner mig så pigg på morgonen för det var det längesedan jag gjorde. Hoppas att det fortsätter så. För att inte tala om alla drömmar jag drömmer och kommer ihåg. Vissa av drömmarna passar sig inte riktigt att berätta om här 😊 Men jag kanske återkommer om några av drömmarna, ska kolla lite på drömtydningar. 
 
Nu hopp i säng för en god natts sömn och förhoppningsvis lite vackra och sköna drömmar.
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
"Om en människa önskar att hennes drömmar skall bli verklighet,
så gör hon klokt i att vakna först."
~ okänd ~
 
 
 

1 kommentarer

Gunsan

20 Jun 2017 10:57

Precis vad du behöver, skönt :-) Går resten av ledigheten i samma tecken då kommer du vara riktigt utvilad då allvaret börjar igen.
Spännande drömmar du har ;-) ;-) Undrar just om du drömmer om prins charming <3 Trevligt m goa drömmar iaf.
Må gott o va rädd om dej.

Kramar <3

Svar: Egentligen vet jag inte vem jag drömmer om men sköna och goa är de. Hoppas väl att man ska få träffa någon sån i verkligheten också 😎 Ja efter den här sommaren ska jag vara ordentligt utvilad hoppas jag.
Må så gott själv!
Massor av kramar 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej