Alltså, nu har resfebern satt in ordentligt. Har hur mycket som helst att göra men vet inte i vilken ände jag ska börja!!  Nu har i vart fall ännu en sak till blivit avbockad från min tillfälliga "to do" lista. Ögonfransarna och jag blev så nöjd och skönt nu behöver jag inte hålla på att kladda med mascaran. 
 
 
  Ser nästan ut som om jag vore skelögd men jag tittade upp så att ni bättre skulle kunna se mina ögonfransar ☺️
 
Egentligen har jag väl kanske inte så mycket att göra som har med själva resan att göra. Det är packningen och den vanliga frågan " Vad i sjuttsingen ska ta med mig?" Vill ju inte som jag gör i vanliga fall (nästan) ta med mig hela garderoben. Något som är tvunget är att packa ned någon varmare tröja om jag förstått det rätt, ska ju inte direkt vara någon sol och sommarvärme precis utan regn och lite svalare. Ungefär som här skulle jag kunna tänka mig att det är i Dublin. 
 
När jag kommer hem vill jag att det ska vara någorlunda i ordning. Vill ju inte behöva börja städa direkt då jag kommer hem och så vill man ju inte skämmas för den som ska se efter min lägenhet. Denne ska ju inte behöva plocka undan efter mig. 
 
Men nu till verkligheten, packa, diska och göra lite andra saker inför morgondagen.
 
Ha det!
 
Kram 💞
 

1 kommentarer

Gunsan

30 Jun 2017 12:53

Så fin så, blev ju bra fransar :-)
Ha de så trevligt i Dublin, hoppas de är bättre väder än här.
För det har regnat ett dygn nu, men för min del e de ok.
Du sa väl lägenhetsvakten hålla duvorna borta fr balkongen !

Kram o må gott.<3

Svar: Ja jag blev nöjd med fransarna skönt och slippa mascaran. Det var riktigt trevligt i Dublin men inget vidare väder. Regn varje dag men oftast hade regnet slutat till kvällen ☺️
Tror faktiskt att duvorna har övergett min balkong och insett att de inte är välkomna 😊 Men lägenhetsvakten höll ögonen på balkongen.
Massor av kramar till dig 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej