Nu är jag alltför mycket uppe i varv. Har knappt sovit i natt. Kom ju i säng rätt så sent eftersom jag var rätt pigg efter att ha slöat nästan hela dagen. Och i morse eller snarare i natt vaknade jag första gången vid halv tre tiden. Då hade jag sovit ungefär en timme! Och kände mig hur pigg som helst.
 
Borde ha haft någon här som skulle ha klubbat ner mig. Jag känner ju i hela kroppen att jag behöver sömn efter att ha vaknat ett otal gånger i natt och varje gång var jag tvungen att tvinga mig till att ligga kvar i sängen tills jag somnat om, de små korta stunder det nu blev. Tur att det inte var jobbardag idag!
 
Sockerkick? Näe det tror jag inte. Jag har ju knappt tittat på chokladen jag fick och jag kan väl inte tänka mig att de tre chokladkulorna från Lindt gav mig den här oron i kroppen, eller ... ? 
 
Ska nog ta mig ut på en promenad, kanske det känns lättare då. Eller varför inte meditera, det var ett tag sedan. Jag kan ju i och för sig göra bådadera. Har ju inget annat för mig.
 
Nu har jag i alla fall bokat in två lägenhetsvisningar på tisdag. Om de nu blir av. Låter nog kanske lite negativ men känner mig lite skeptisk till  dessa lägenhetsvisningar. Har ju hitintills inte gått någe vidare bra kan man väl lätt säga. Ibland funderar jag om det är straffet för att jag inte fullföljde den där första lägenhetsvisningen jag var på i februari.
 
Vem som skulle straffa mig? Vet inte, men det är bara en känsla som jag har. 
 
Hittade denna ute på nätet, ska nog tänka lite mindre på att jag ska meditera och istället bara göra det. 
 
Ha det!
 
Kram 💞
 

Kommentera

Publiceras ej