Det var ett tag sedan jag skrev hÀr, nÀrmare bestÀmt ungefÀr en mÄnad sedan. Kanske dags för namnbyte till "MÄnadsbloggen"! 
 
 
Det har inte funnits sÄ mycket utrymme för nÄgonting annat Àn jobb och sova under den hÀr hösten. Jag har varit otroligt trött och kanske inte sÄ konstigt med det eftersom jag under veckorna för det mesta har kommit hem ganska sent pÄ kvÀllarna pÄ grund av bÄde jobb och problem med pendeln. DÀrför kÀndet det otroligt skönt i morse dÄ jag vaknade "rÀtt sÄ tidigt" och insÄg att jag under en hel del dagar framöver kommer att kunna sova precis hur lÀnge jag vill och absolut inte behöver bekymra mig om pendeln Àr försenad eller inte pÄ grund av det ena eller det andra. 
 
 
Normalt skulle jag ha Äkt uppöver för att fira jul men har bestÀmt mig för att stanna hÀr hemma i Stockholm. Jag kÀnner att jag bara behöver fÄ vara för att orka med nÀsta termin annars gÄr jag sönder. Orkar inte tÀnka pÄ att trÀngas pÄ Arlanda, stressa till folk för att hÀlsa pÄ etc...
 
 
Visst kommer jag att sakna mammas omsorger om mig och hennes goda mat, mina barn och barnbarnet och inte minst mina vĂ€nner.  Men jag Ă€r för trött, sĂ„ in i nordens trött. Har nog aldrig kĂ€nt mig sĂ„ slut tidigare, dĂ€rför gĂ„r jag i ide nu under jullovet mĂ„ste ju passa pĂ„ dĂ„ man fĂ„r. NĂ„gra svĂ€ngar utanför hemmets vĂ€ggar kommer jag nog att ta för att trĂ€ffa lite folk. Vill ju inte bli folkskygg 😎 Sedan ska eller behöver jag nog ta mig sjĂ€lv i kragen och skriva lite hĂ€r i bloggen.
 
 
God Jul!
 
Kram 💞

1 kommentarer

Gunsan

29 Dec 2017 12:55

Hoppas att du har haft en bra jul iaf ! Och nu e de snart 2018, blir inget firande direkt för min del,orkar inte. Men jag e bjuden t 2 stĂ€llen sĂ„ jag har lite att vĂ€lja pĂ„ utifall :-D Oavsett om du firar m vĂ€nner lr sjĂ€lv sĂ„ önskar jag dej bara det bĂ€sta <3 Vi ser fram emot ett nytt Ă„r o förhoppningsvis ett bĂ€ttre Ă„r. Stor kram t dej. Gott Nytt År <3

Svar: Som du ser Ă€r jag inte alltför ofta hĂ€r inne nuförtiden. Ja nu kör vi pĂ„ att 2018 ska bli ett mycket bĂ€ttre Ă„r Ă€n föregĂ„ende â˜ș.
Jag firade jul och nyÄr med bara mig sjÀlv. Det behövde jag.
Kram 💞 Ha ett fortsatt bra Ă„r.
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej