Tiden bara flyger ivÀg och det Àr vÀl bra för det sÀgs att om tiden gör det visar det att man har bÄde roligt och trevligt. Och det kan jag bara hÄlla med om. 
 
Under min ledighet (Ă€r fortfarande ledig) har jag ibland tĂ€nkt skriva hĂ€r men det har bara hamnat dĂ€r. I tanken. Har haft för fullt upp att ta vara pĂ„ mina semesterdagar genom att umgĂ„s med nĂ€ra och kĂ€ra, filosofera och tortera min kropp med trĂ€dgĂ„rdsarbete hemma hos min mamma. Har faktiskt ingen lĂ€ngtan lĂ€ngre efter en trĂ€dgĂ„rd i alla fall inte i den storleken som min mamma har. Är nog botad frĂ„n det för tid och evighet, vet inte ens lĂ€ngre om jag skulle vilja ha en kolonilott som jag var inne pĂ„ att skaffa mig för nĂ„got Ă„r sedan. Men visst, för sjĂ€len Ă€r det en lisa att hĂ„lla pĂ„ att pĂ„ta men under sommaren har jag ingen nytta av det, Ă€r lugnet sjĂ€lv dĂ„.
 
Hade tÀnkt berÀtta lite om min sommar men Äterkommer mer om det senare dÄ jag fixat fÀrdigt med fotona jag ÀndÄ har tagit under bÄde resan till Irland och dÄ jag var uppöver och det Àr en hel del. Det blir sÄ mycket roligare att berÀtta dÄ man har foton. 
 
HĂ€r bjuder jag pĂ„ ett foto jag lĂ„nat av en av mina medresenĂ€rer till Irland. Vi var ett hĂ€rligt, tokigt gĂ€ng som intog Dublin pĂ„ Irland med storm 😎
 
 
VĂ„r första öl pĂ„ irlĂ€ndsk mark. Ölet som jag och nĂ„gra andra valde hette fritt översatt till svenska " blĂ„ser bort din hjĂ€rna" 😎
 
Ha det!
 
Kram 💞

1 kommentarer

Gunsan

07 Aug 2017 00:15

Jag har ju bott i flera marklÀgenheter o haft uteplats. Precis lagom att sköta om o kunna njuta av, saknar det hÀr. Jag tror att du oxÄ skulle tycka om att bo sÄ, kke ngt att tÀnka pÄ nÀr du söker lgh !?
Ser fram emot en massa bilder :-)
Kram <3

Svar: Det dĂ€r med att bo pĂ„ nedre plan Ă€r jag lite rĂ€dd för. TĂ€nker mer pĂ„ hur lĂ€tt det kan vara för nĂ„gon annan att ta sig in i min lĂ€genhet men Ă„ andra sidan om det finns en "pytte pytte" liten trĂ€dgĂ„rd sĂ„ kanske. Älskade ju att pĂ„ta i min trĂ€dgĂ„rd förr om Ă„ren i huset. Men det fanns ju orsaker till det som inte finns idag. I dag skulle jag nog ta mer tid till att njuta av den 😎 Ja det dĂ€r med mina foton Ă€r en annan historia, lite strul med datorn, men det löser sig nog.
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej