... blev det fredag! Det har verkligen inte varit min vecka (har det överhuvudtaget varit det den senaste tiden?) tåget har varit sen så gott som varje dag bl a var det obehöriga på spåret en dag. Vete fasiken vad de har att göra på spåren, är så j*la less på det. Som jag tycks vara på en massa annat just nu. 
 
Vet inte, men det tycks ha gått troll i det här med att de lägenheter jag ska gå och titta på blir avbokade i sista minuten. Idag till exempel skulle jag ha varit och tittat på en lägenhet på Söder efter jobbet. Jag hade planerat att jag skulle stanna kvar på jobbet och dona på för att slippa åka hem. Finns ju alltid något man alltid ligger efter med.
 
Då jag satt och skrev plingade det till i min telefon. Lägenhetsvisningen avbokad på grund av sjukdom och det kan man ju inte säga något om, men som slutkläm på meddelandet hade de skrivit att de har kommit på andra tankar och kommer mest troligen inte att hyra ut sin lägenhet. De behövde tänka efter lite till och att det hade inte något med mig att göra. Jag hoppas verkligen att de har meddelat lägenhetssajten detta.
 
Kan bara konstatera att det nog inte är meningen att jag ska hitta mig någon lägenhet att flytta till. Det verkar inte vara något större problem att få hyra ut min för det droppar in en massa ansökningar på den, men vad ska jag nu svara dem? Har ju varit tvungen att meddela redan tidigare till några att det har blivit fördröjningar på grund av problem för mig att få mig en ny lägenhet att hyra.
 
 
 
Till råga på allt elände är det städdag ute imorgon i föreningen och som jag känner mig nu så kommer jag inte att kunna vara med, för nu är allergin nästan värre än någonsin. Lövsprickningen är ju i full gång och det känns minsann i både ögon näsa och hals. 
 
 
Nu ska jag krypa ned i min goa sköna säng och glömma allt elände och försöka drömma något vackert, kanske det känns bättre i morgon. Det är ju helg och man är ledig från jobbet.
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 Ps. 
Hittade en ledig lärartjänst där uppe som jag ska söka på så jag kanske inte behöver en annan lägenhet trots allt. Ni håller väl tummarna? Ds
 
 

1 kommentarer

Gunsan

22 Apr 2017 12:28

Tråkigt när inget blir som tänkt. Tänker på dej.
Krya på dej.
Kram <3

Svar: Ja visst är det. 😕 Tänker på dig. Varma stärkande kramar till dig 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej