Så förunderligt skönt!!! Ledig i fyra hela dagar!! Och vad tror ni är det första jag tänker på?! Ja precis... sova sova sova!
 
Jag nämnde det på jobbet i går och då sa en av kollegerna till mig att det var kroppens sätt att försöka rätta till något som är fel. Jag får väl hoppas på det, men det verkar ta tid för så här har jag ju känt mig under en väldigt lång tid. Så nu får jag väl rusta mig själv med ännu mer tålamod och fortsätta sova så kanske det ger sig till slut. Förhoppningsvis!
 
Min ledighet kunde ju I alla fall inte ha startat bättre. Som jag berättade i förra inlägget skulle vi som ska åka till London i sommar träffas i går. Vilket vi också gjorde. Vi satt och pratade, skrattade, drack lite vin och tittade på resor och hotell. Så nu är resa och hotell bokade och betalda. Nu är det bara att längta och drömma till den dagen vi ska åka. 
 
Det ska verkligen bli kul att få åka till England. Tänk att jag har varit till de flesta länderna i Europa men aldrig någonsin varit till England så nu var det väl på tiden att det blev dags för det.
 
Vi började redan spinna lite på vart vi ska åka därefter. Förslag som New York, Rom och San Fransisco ( mitt förslag :) ) var några av de städer som kom upp på tapeten. Men det får ligga och mogna ett tag. Drömma får man alltid göra och det ska jag fortsätta att göra, men först ska vi "göra" London! 😊
 
Här på ett hotell vid Hyde Park i London kommer vi att bo  i sommar 😊
 
 
Resa, hotell, Hyde Park, London,

2 kommentarer

Anonym

05 May 2016 14:07

Vila nu ordentligt, sov o bara va. Så ska du se att du kommer i normala gängor igen. Annars får du gå t läkaren ta prover så du får veta vad som kan ligga bakom. :-) England låter trevligt, ni får de säkert toppen. Trevlig helg vännen. Kramar om <3

Svar: Att jag ska, bara göra det allra allra nödvändigaste ☺️ Trevlig helg till dig Kram 💞
Ann-Catrin

Gunsan

05 May 2016 14:08

Pssst ! Jag e inte anonym, jag e jag ;-)

Svar: 😊
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej