Jaha, då var helgen över för den här gången. Fattar inte att det går så fort, nyss var det ju fredag!! Men nu är balkongen återigen ren ( hur länge?) tvätten tvättad och jag nyduschad och på väg i säng. Lite förberedelser inför morgondagens utvecklingssamtal har jag också hunnit med, men inte allt som jag hade tänkt mig. Fasar lite för dessa sena dagar som kommer att bli ett tag framöver. Lite jobbigt att komma hem sent och helt slut i huvudet. 
 
Ibland då fjärde eller femte eleven med sin förälder kommer är man rätt trött i huvudet, så man är tvungen att fråga om man sagt något om .... Förstår om föräldern ibland ger en konstig blick då, men oftast förstår de då man förklarar varför.  Tur att det blir ett uppehåll på tisdag då mina kolleger och jag istället åker på studiebesök till en skola i närheten av Kista. Vi ska få se hur de undervisar i " att skriva till läsning". Ska bli intressant och ser fram emot att få se hur de praktiskt gör det. 
 
Nu hopp i säng.
 
Godnatt!
 
Kram 💞

Kommentera

Publiceras ej