Nu har eleverna och vi pedagoger sjungit julsÄngerna som planerat. Vi har kramats och önskat varandra ett skönt jullov och lovat att komma tillbaka efter lovet med ny energi och kraft.
 
 SÀger bara sÄ gudabenÄdat skönt och inte en dag för tidigt började jullovet!!! Nu under julledigheten ska jag intensifiera mitt jobbsökande , tÀnker inte stanna en endaste minut mer Àn det jag mÄste pÄ ett stÀlle dÀr de som bestÀmmer inte lyssnar till oss som finns under dem. 
 
Och nu tar jag Àven J-U-L-L-O-V frÄn bloggandet.
 
GOD JUL 
önskar jag alla mina lÀsare av bloggen och
alla mina vÀnner!
 
Kram 💝



 

2 kommentarer

Gert Malmqvist

21 Dec 2015 05:46

God Jul och ha det sÄÄÄ skööönt pÄ ledigheten. Kram

Svar: Tack det ska jag ha đŸŽ…đŸœKram pĂ„ dig.
Ann-Catrin

Gunsan

28 Dec 2015 14:06

God fortsÀttning <3 Kram

Svar: Tack detsamma! đŸŽ…đŸœKram 💝
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej