Hmm ... glömde ju att göra er uppmärksam på att jag ändrat lite granna i min blogg. Headern är utbytt och i den lade jag in foton jag själv tagit ute i naturen istället för min familj. Tyckte att det var dags för något slag av förändring.
 
Sedan har jag tänkt mycket på det här med familjen. Varför ska jag ståta med dem här!! Jag är glad och stolt över dem men det hör liksom inte hit. Det jag skriver här är det jag själv väljer att skriva om, på mitt eget sätt och från mitt perspektiv. Min familj ska inte behöva synas för mycket förutom då jag lägger in foton i mina inlägg. Om jag nu gör det. 
 
Hoppas att ni gillar det nya  ;)
 
Kram ♥
 
 

2 kommentarer

Gunsan

24 Nov 2013 19:02

Ja jag gillar de...helt klart :-)Jag fattar inget ang utbytt header. Så jag kan nog inte fixa min blogg lika fint. Ha de gott, saknat dej. Kram <3

Svar: Headern är det som är överst. Jag kan väl inte påstå att det var det enklaste att göra det eftersom jag ville ha mina egna foton. Om du har reklam på din blogg så kan du gå längst ned på din sida och där finns det om du trycker på visa statistik. på den sidan finns det längst ned 2 st som du kostnadsfritt kan välja. När du har installerat den kan du välja färger och sånt och sedan då du känner för det, byta fotona som redan finns där. Lätt ;) Pröva, har jag klarat det så kan du me ;D
Saknar dig också, jättemycket!!
Kram <3
Ann-Catrin

Jannice

27 Nov 2013 07:20

Roligt med förnyelse ibland. Blev fint. :)

Svar: Ja det tycker jag med, kanske bara att jag ska nog ändra på textfärgen. Men det du gjorde till mig är nog det bästa jag har haft ;)puss & kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej