Jaha, då är man ett år och en dag äldre. Om det känns något annorlundare än det kändes förut kan jag inte direkt påstå. Kanske lite klokare än för ett år sedan etersom jag läst lite böcker, artiklar om det ena och det andra som intresserar mig och till syvende och sist har jag varit med om en hel del under året som gått som förhoppningsvis har lärt mig en hel del. Det är  ju inte bara i skolan man lär sig för livet. Sedan om man någonsin blir fullärd lär man nog aldrig få reda på.
 
Hur var min födelsedag då?
 
 
Jag måste ju säga att jag i alla fall hade tur med vädret. Solen sken så vackert och faktiskt att den värmde bra då man satt i ett skyddat läge. Kanske det ändå kommer en vår snart för nu fick jag mig ett foto med en grön knopp på. 
 
 
På skolan hade vi föräldrafika, så jag blev kvar där till ungefär klockan 6. Det bjöds på nygräddade, frasiga våflor, sylt och grädde. Mums filibabba!! Hemma var jag inte förrän vid halv åttatiden, men då hade Gary lagat mat och dukat fram en sen middag. Jag var ju inte så hungrig efter ala våflor jag ätit, men inte hade jag hjärta att säga något om det.  Förutom middagen fick jag även en söt liten bok om katter, in English of course, och ett sött litet kort med en massa söta katter på med en gullig liten hälsning till mig från honom. Är nog inget jag kan eller vill publicera här. 
 
 
Han har nog fått för sig att jag är tokig i katter sedan han sett alla mina delningar på Fb om alla de övergivna katter som söker sig ett nytt hem  ;)  Så kan det bli när man inte kan språket, inte för att jag har något emot katter, snarare tvärtom.
 
Nu måste jag skynda mig in på Fb och tacka för alla gratulationer   ;)
 
Ha en bra dag i solen.
 
Kram ♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej