Söndagkväll och åter igen har helgen bara sprungit iväg och jag vet inte riktigt vad jag gjort eller gör som får tiden att gå så fort. Har ju inte direkt varit överhopad av arbete i helgen, snarare tvärtom.
 
 
Jag måste säga att det verkligen är ganska skönt att bara få lata sig ibland. Att inte behöva ha en massa "måsten" över sig har varit rent av ljuvligt.
 
 
Alla negativa tankar har jag också försökt att skjuta åt sidan tillsvidare, tids nog kommer det väl att lösa sig, hoppas jag. Det är vad jag försöker intala mig just nu för att få ett visst lugn över mig själv.
Nu ska jag mentalt försöka förbereda mig för en ny arbetsvecka.

Sköt om er!

Kram ♥
 

1 kommentarer

Gunsan

30 Sep 2012 12:33

Ibl hamnar man i en svacka...tankar som irrar om kring. Man grubblar o funderar...hjärnspöken !!!! Väck med dom! Kram vännen. <3

Svar: Ja ibland är det bara så att man grubblar och funderar alldeles för mycket. ommer en tanke så spinner det på och blir till en annan oc är det negativt så fastnar man så lätt i det. Ska försöka vända den siraen till något bättre =)
Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej