Nu har höstrusket verkligen satt igång. Visst, det ska kanske regna och blåsa under hösten,
men nu tycker jag faktiskt att det kan få räcka med det som kommit.
Är lite less på att känna mig blöt ständigt och jämt.
 
Jag läste en artikel i dagens Metro om franskrämen
som kan få ögonfransarna att bli både tjockare och lite längre.
Det har jag gått och funderat ett tag på att köpa,
provar ju gärna ny saker
och helst sådant som kan förbättra det man har
lite av.
 
 
Ibland är det bra att vara lite seg ...
 
Phu, tänkte jag, tur att jag inte var så snabb här
då jag läste artikeln. Nu har det visat sig
att franskrämen inte alls är så vidare bra.
Ja, kanske att fransarna blir vad de utlovats att bli, tjockare och längre,
men vidare bra för själva ögat tycktes det inte vara.
Kunde ge smärta, klåda och till och med ge färgförändringar både på ögon och ögonlock.
Jag får nog stå ut med de strån till ögonfransar jag har.
Det finns ju mascara,
får fortsätt lita mig till det.
 
 
Kram ♥
 
 

1 kommentarer

Gunsan

05 Nov 2012 20:50

Fniss * Finns lösögonfransar. Pözzz sweetheart <3

Svar: Ja det vet jag välan, men är inte det ganska stökigt och bökigt. Såg ju mina mostrar på den tiden det begav sig ;) Me snyggt blev det ;)Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej