Oj, oj vad tiden går fort!!! Det var faktiskt inte menat den här gången heller att det skulle bli ett sådant här långt uppehåll i mitt bloggskrivande.



Jag har skrivit en massa inlägg, men aldrig hunnit eller orkat skriva dem så att de kunnat publiceras. Nu ska jag verkligen skärpa till mig och försöka komma mig igång med bloggandet för det kliar riktigt illa i mina fingrar av längtan efter det.

 

Och något jag nu också har lagt märke till  när jag så sällan skriver är att det är ännu svårare att komma igång med vad man ska skriva om. Om det var svårt tidigare så är det än svårare nu. Till och med att läsa andras bloggar har jag hamnat på efterkälken med. Har ju noll koll på vad mina bloggarvänner håller på med nu för tiden. Så skärpning från min sida ska det bli från och med nu.


Nu har klockan blivit sen, ska upp tidigt i morgon så det blir skyndsamt i säng nu för att krama "lilla kudden.

Ha en trevlig kväll!!

Kram ♥ ♥

3 kommentarer

Gunsan

14 Nov 2011 11:08

Välkommen tbx...Du har varit saknad, både i bloggvärlden o alla andra. Så glad att du hittat hit igen. Varm Kram

AC

14 Nov 2011 20:04

Tack för det Gunsan. Det värmer gott i hjärtat när du skriver så <3

Skulle vilja att du hittade hit eller att jag hittade till dig igen. Sakanar dig... väldigt mycket.

Kramelikram på dig <3

Tina

17 Nov 2011 17:37

Saknar dej & dina kommentarer & bloggar.

ngt är tomt utan dej. KUL & se dej här igen :-) Kram

Kommentera

Publiceras ej