Är in hit en snabb visit. Har inte så mycket tid för att skriva här just nu. Det är så mycket som händer i det verkliga livet som jag vill hinna njuta av.

Vad vet man. I morgon kanske det är borta. Det om något är en lärdom jag nu försöker ta fasta på, att ta vara på och njuta av varenda sekund.

Javisst kliar det i fingrarna just nu, men det får lov att vänta. Tids nog kommer det säkert tid för det också. Sonen är ju här på besök så han kräver ju också sin tid av mig.



Tänk att livet bara på en sekund kan vända helt tvärt från det  dovaste mörka till det mest skimrande som finns. Livet känns bara så underbart och lovar gott innför framtiden. Om inte annat så kommer jag att minnas denna sommar som en av mina bästa på många år.

Nu ska jag ut i livet och njuta. Kommer säkert in här fler gånger och berättar om vad som händer i mitt liv eller om något av allt det roliga som hänt i mitt tidigare liv nu när inspirationen verkar komma åter.

Ha det bra mina vänner!

♥ Kram ♥

4 kommentarer

Gunsan

08 Jul 2011 13:05

Härligt vännen :-) Njut av livet..sommaren, möjligheten att få umgås. Jag hoppas oxå få umgås m dej snart...kke redan nästa helg lr så ;-) Kram <3

AC

09 Jul 2011 00:07

Jag njuuuter =)

Det hoppas jag också för det var ju ett tag sedan och jag har pratat med vår gemensamma vän om att jag kommer att verkligen att jobba på för att hitta en lösning =)

Kram <3

ulrika

10 Jul 2011 19:31

kram kram kram :)

AC

11 Jul 2011 08:59

Massor av kramar tillbaks till dig Ulrika =)

Kram <3

Kommentera

Publiceras ej