Nu har jag fått min första bloggaward
och för det tackar jag
min söta, snälla, rara dotter Jannice
som gav den till mig.







Nu ska jag skicka vidare AWARDEN till
7 personer som bloggar 
och som jag både
läser och gillar
  och dessa är ... 

Gunsan

Tina

Lise-Lotte


Ulrika


Miss Juni


bulletinbergman


Ingrid




Nu kommer det svåraste!

Jag ska berätta 7 saker om mig ...


* Jag är rädd och då menar jag verkligen rädd
då jag är ensam och det är mörkt ute.


* Jag hatar då det åskar, gömmer mig helst
under ett täcke då!


* Egentligen skulle jag ha varit vänsterhänt,
men växte upp då det ansågs viktigt att vara högerhänt,
så mamma såg till att jag blev högerhänt.


* En tidsoptimist som tror att klockan rättar
sig efter mig och min tidsuppfattning, vilket har
resulterat att jag misssat både det ena och det andra,
men aldrig eller väldigt sällan kommit sent till jobbet, konstigt nog.


* Har det väldigt "rörigt" på skrivbordet på
jobbet, säger allt om hur det ser ut i mitt huvud!


* Försöker sluta röka och har gjort det minst
femtioelva gånger det senaste månaderna!


* Jag älskar att skriva i min blogg om sådant
som roar både dem som läser den och mig själv.

 

7 kommentarer

Lise-Lotte

29 Aug 2010 14:09

Men A-C... nu blir jag ju både rörd och generad! Vad snällt av dig, tack, tack, tack!!

Är tanken den att den som får en award ska kopiera den till sin egen blogg och skicka en award vidare till X antal personer, och sedan skriva X antal saker om sig själv, eller??

AC

29 Aug 2010 14:33

Tycker att du är värd den Lise-Lotte därför att du har en väldigt bra blogg med många bra och intressanta inlägg.

Så här ska du göra:

Som award ska du kopiera in award-bilden i din

blogg för att visa att du fått den.



-Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av.



-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.





-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv



Kram på dig ;-)

Lise-Lotte

29 Aug 2010 14:56

Tack, då förstår jag, men jag säger som du det besvärligaste blir att skriva 7 saker om sig själv... Kommer nog att ta sin lilla tid ;)Kram!

Gunsan

30 Aug 2010 09:44

OJ! Tack snälla för den fantastiska utmärkelsen :-)

Stor kram <3

MALINHE

30 Aug 2010 17:09

SVAR: åh, tack så mycket! :) jo, det får du självklart göra!

AC

30 Aug 2010 19:00

Gunsan, den är du värd, tycker jag. Gillar din blogg och tänkte att nu när jag fick en skulle du få en av mig =)

Kram på dig

AC

30 Aug 2010 19:03

Vad bra Malin. Kommer nog att göra fler besök på din blogg för du hade verkligen jättefina foton. Du är ju jätteduktig på att fånga insekter, så de blir rena konstverken =)

Kommentera

Publiceras ej