Projekt köket som jag just nu håller på med är i total kaostillstånd! Allt som fanns i skafferiet är utplockat och jösses så mycket det fanns i den som jag inte hade en aaaniiing om eller rent har glömt bort, bla en liten skvätt Absolut Kurant. Den vet jag är ett riktigt bra tag sedan jag köpte den, kanske si så där 4 eller 5 år sedan, hade då en vurm för det ett tag. Håller sig spriten länge? Funderar på om jag kan ta mig en hutt eller två eller om jag ska slänga den. Jag får tänka på saken.
 
 
 
Jag tror inte det blir att äta lunch möjligen middag vid köksbordet för det dignar av allehanda saker från skafferiet.
 
Kom just på att det nog måste bli något till lunch som kan värmas i micron för spisen är ju också belamrad av en massa bråte från nämnda skafferi!!!
 
 
 
Hur mycket kan man egentligen ha i ett sånt!! Men efter den här utrensningen och sorteringen lär det inte bli kvar så mycket, i alla fall lär det bli lite mer ordnat. Någon som har  tips för hur man ska göra för att få ett mer välorganiserat skafferi? I alla fall ett mer välorganiserat kaos 😊
 
Åter tillbaka till projektet!
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 

Kommentera

Publiceras ej