Som jag skrev igår funderade jag på vad jag skulle göra med kaklet i köket och tänkte googla på det. Vilket jag gjorde. 

Herregud människa! gör klart det du redan håller på med är det ju säkert någon som tänker, iallafall kom den tanken till mig just nu där jag sitter och skriver ute på min balkong. 

Så här mörk var himlen igår strax innan det mullret av åskan började.

Det är längesedan jag har känt sådan här energi. Ja faktiskt flera månader sedan jag upplevde mig så här pigg och alert så bäst att passa på. 

Sitter just nu och väntar på leveransen från färgbutiken. Så jag måste gå in snart och förbereda klart för att måla. Ska ju målas en hel del den närmaste tiden. Hoppas bara att axlar och armar håller för att måla både taket i köket och rummet. Har inte glömt hur jag kände mig förra sommaren då jag målade hos mamma. 

Undrar om jag kommer att se likadan ut i håret i år också 😁 (fotot från förra sommaren)

Men tillbaka till kaklet i köket. 

Har nog hittat lösningen för vad jag ska göra. Istället för att bara måla det där lilla hörnet ska jag måla alla kakelplattorna. Hittade flera bra videos om detta och slutresultatet såg verkligen bra ut. Och det bästa av allt är att det inte kostar en hel förmögenhet.

Nu kom leveransen av färg. Synd att jag inte hade hittat den här lösningen för kaklet tidigare så jag hade kunnat få färgen nu. 

Ha det!

Kram 🤗💞


1 kommentarer

Gunsan.

15 Jul 2020 11:30

Aha nu förstår jag tänket ! Klart bättre. :-) Det blir bra, du är jäkligt duktig. Önskar att jag var lite duktig så jag kunde fixa o dona själv, men tyvärr så är inte kroppen alls m på noterna :-D
Härligt att du har sån energi, ta t vara på den. Du får visa bilder på hur allt blev sen.
Kram ❤️

Svar: 😁 Ja man måste ju men det tyvärr så börjar det kännas i kroppen att man inte längre är så ung 😳 Nu får man ta ”jävlar anamma” till hjälp när man ska göra något och då är det tur att man även har fått lite energi 😎 Självklart ska jag försöka få till lite fina foton då det är klart 😊
Kram 💞🤗
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej