Då var det en ny månad och snart börjar allvaret. Nu måste jag ta tag i verkligheten och fixa färdigt här hemma. Ryggen känns bättre och bättre så länge jag tar det lugnt. Skönt, så att man klarar av jobbet nu när höstterminen startar. 

(null)

Målandet går verkligen i ultrarapid, upp på stolen, måla en bit, ned från stolen och allt sker förskiktigt. Jag tänker mig att jag rör mig som en sengångare. Men vad gör man inte för att ryggen ska hålla. Kommer ju att bli en hel del sittande i början med planering, föreläsningar och olika slag av möten för att se till att allt är klart (förhoppningsvis) då eleverna kommer tillbaka. 
Bästa stekpannan jag någonsin har ägt ☺️

Det ska bli intressant att se hur det kommer att bli nu till höstterminen, tänker på pandemin. Hur många elever kommer, hur kommer våra möten att bli, kommer vi att få tänka nytt när det gäller utvecklingssamtal och annat där vi oftast är fler. Det är mycket som snurrar runt i huvudet, arbetshjärnan har så smått kommit igång. 

Två böcker jag kan rekommendera. Lite roliga och feelgood känsla.

Men nu ska jag äntligen måla det sista varvet, hoppas jag. Det brukar ju bli att man ibland måste måla ett varv till. Men det hoppas jag att det verkligen inte behövs. Sedan ska jag städa in alla saker på sin plats, men kommer nog att försöka rensa ut en del. Hoppas att jag klarar av det. Efter det hoppas jag att jag har lite tid för att ta hand om mig själv. 

Ha det!

Kram 🤗💞



augusti, höst, målning,

1 kommentarer

Gunsan.

05 Aug 2020 11:18

Du är duktig AC, men var försiktig... du måste vara rädd om dej.
Håller tummen att du hittar en bra lgh nära jobbet snart.
Kramar om.♥️

Svar: Tack! Vill bara bli klar ☺️ Jag har sett några andra lägenheter inomvetenskaplig områden jag söker i men tyvärr är jag nog lite för sölig. Verkar vara många som är på hugget 😳 menjag ger inte upp, snart bor jag närmare mitt jobb 😊
Kram 🤗💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej