Ja äntligen fick jag paketen. 

Efter fyra dagar så levererades paketen till mig, men det höll på att sluta fel. 

+ några paket till 😳

Som tur var så ringde killen som körde ut mina paket till mig och sa att han stod utanför min port. Han hade testat att slå in mitt nummer i porttelefonen men inte fått något svar (!?). Jag skyndade mig ner och i samma stund var det nog någon annan som hade fått hans signal och såg till att porten gick att öppna. Konstigt tycker jag eftersom en annan som levererade i måndags fick kontakt med mig via porttelefonen! 

Inget att grunna på för nu är sakerna från IKEA hemma. Nu är det ju bara att montera ihop det som behövs och hoppas att trallen jag beställt ska gå att lägga ut utan några problem. Har faktiskt drömt lite om detta, säger väl lite om min oro 🤔

Ska bli intressant om det tar lika lång tid att få hem målarfärgen och om det får åka omkring till olika postkontor som IKEApaketen gjort. Hädanefter kommer jag nog att kolla extra mycket om vilka de är som sköter om logistiken. Nog för att alla de jag har varit i kontakt med på PostNord har varit både trevliga och serviceminded men vet inte om det räcker. Jag vill ju ha hem paket så fort som möjligt och så som det är överenskommet. 

Nu har det ju regnat av och till så jag ska försöka hitta en lucka i molnen och skynda mig ut för montering av trallen. Håll nu tummarna för att det inte ska "strula".

Ha det! 

Kram 🤗💞

Ny bok, ny spänning 😁

PostNord, leverans, målarfärg, väntan,

1 kommentarer

Gunsan.

12 Jul 2020 13:26

Tyvärr så hjälper det ju inte hur trevliga dom är i tel, det är ju dom som levererar som ofta är helt utan servicemind. :-(
Hoppas att du får ihop allt, men känner jag dej rätt så är du envis nog att klara de iaf :-D
Kram ❤

Svar: Så sant så ☺️
Ja om jag kommer mig ut någon gång. Regnet sätter krokben för mig och som lite krydda på moset ”åska”. 😳
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej