Om det rådde kaos då jag röjde i köket här om dagen så vet jag inte vad jag ska kalla det som nu råder hos mig. då jag har röjt ur klädkammaren eller som man nu oftast benämner den " walk in closet" i alla annonser. Det kliar då som attan i min näsa, vet inte när jag sist dammtorkade där eftersom det har varit "tjockt" fullt där ett bra tag. Det är totalt sanslöst vad saker jag har lyckats klämma in!!! Men jag skyller på tiden som sambo, han flyttade in och tryckte in saker där och sedan flyttade han och lämnade i stort sett allt skrot kvar och så har det fått vara ett tag. Min etta passar nog inte för ett samboförhållande i alla fall inte om man är som jag ...
 
 
Att röja i klädkammaren trodde jag skulle vara " a piece of cake" men det var som sagt var något jag bara trodde innan jag hade börjat. Men verkligheten var något helt annat!!  Ni som känner mig vet att jag har vissa problem så att säga, men det behöver vi inte gå in på här direkt. Men nu får allt vänta till i morgon för jag är för trött och sedan kan jag väl inte hålla på allt för länge på kvällen, måste ju också tänka på grannarna under mig. 
 
Nu är det i alla fall tomt i klädkammaren ☺️
 
Dottern kom med förslag om att sätta in en annons på Fb (måste ju finnas någon försäljning som gäller här i VH, finns ju för Piteå) om skrivbordet och skrivbordsstolen och lite andra saker. Den tanken hade aldrig slagit mig så nu ska jag kanske få iväg en hel del saker även från mitt förråd. Och om man tjänar någon slant på det så är det ju inte heller dumt att manfår så att säga lite pengar för besväret. 
 
Lägger in lite kaotiska foton. Skönt (förhoppningsvis)att sedan kunna visa upp foton då det inte är kaos längre. Bra med lite förförståelse ☺️
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
 
 "Misslyckande är oviktigt.
Det krävs mod att göra bort sig."
~ Charlie Chaplin ~
 
 

2 kommentarer

Gert.

03 Mar 2017 23:32

Bra jobbat : Kram

Svar: Tack men jag vet ännu inte var det slutar ☺️Kram 💞
Ann-Catrin

Gunsan

04 Mar 2017 10:52

Jisses, vilket jobb du gjort. Klart du ska försöka sälja det mesta, många bäckar små. Finns folk som köper kläder med, när dom inte har en massa pengar att lägga i boutiquer. Lycka till :-) Ha en forts bra helg.
Kram <3

Svar: ☺️ Jag fattar inte hur mycket jag lyckats få in i denna klädkammare. Att jag överhuvudtaget har hittat något där är mig en gåta. Mycket hamnade där då han flyttade in och inte så mycket av det han tog med sig heller ( en massa skrot) Dottern sa att då han inte hämtat dem innan ett halvår kan jag göra vad jag vill med dem. Och det var ju ett tag sedan. Har ju även en massa engelska böcker som jag ska passa på att bli av med också. Som sagt var många bäckar små ...☺️
Jag håller på att plocka in tillbaka och har arrangerat om lite inne i klädkammaren i hopp om att kunna hålla lite bättre ordning. Hoppas jag i alla fall 😊
Ha du också en skön helg!
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej