Nu har hĂ€r vĂ€drats och man kan kĂ€nna pytte pytte lite av stanken. SĂ€ger bara "Äntligen!" för det Ă€r inte sĂ„ varmt ute sĂ„ det har blivit att gĂ„ med jackan pĂ„ sig inomhus det mesta av tiden.
 
Mitt projekt det flyter pĂ„ hĂ€r hemma men tog en liten paus pĂ„ nĂ„gon timme tidigare idag. Hade bokat tid för ögonfransar â˜ș och somnade nĂ€stan dĂ€r jag lĂ„g och hade det skönt,  men eftersom det tar liiite tid sĂ„ lĂ„g jag faktiskt och huttrade i slutet. Hon som la ögonfransarna sa att jag skulle sĂ€ga till nĂ€sta gĂ„ng jag var dit sĂ„ skulle hon fixa nĂ„gon plĂ€d att lĂ€gga pĂ„ mig â˜ș VĂ€ldigt seviceminded, eller hur 😊
 
Om ninfunderar över att bara överdelen syns sĂ„ Ă€r det för att jag anvĂ€nde iPaden 😊
 
DÄ jag lÄg dÀr pÄ britsen i salongen hörde jag hur det talades om fettisdagen och semlor pÄ radion och blev riktigt sugen. Efter avklarade ögonfransar gick jag till affÀren och köpte mig en semla (2-pack) Ät en pÄ stört dÄ jag kom hem, fÄr vÀnta med den andra till lite senare. Det Àr inte ofta jag Àter semla sÄ det hÀr var mig vÀl förunnat tycker jag. 
 
 
 
Passar pĂ„ att sĂ€ga "Grattis pĂ„ Maria-dagen!" till dottern och min mamma pĂ„ deras namnsdag idag, ni andra Marior fĂ„r vĂ€l hĂ€nga med pĂ„ ett hörn. 💐
 
Nu Äter till görandet jag höll pÄ med.
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
 
"Att vÀnta pÄ glÀdjen Àr ocksÄ en glÀdje."
        ~Gothold Ephraim Lessing~
 
 

1 kommentarer

Gunsan

28 Feb 2017 19:22

Är det fransförlĂ€ngning du gjort ? Ser fint ut iaf :-) Semla , sĂ„ gott. Jag skulle vilja ha en m vanilj...inte lika sött. FĂ„r se om det blir en i morgon, trots de blir fel dag ;-) Skönt m sportlov kan jag tro, vĂ„ra barn hade förra veckan. Ha de gott.
Kram <3

Svar: Ja det Ă€r det och det Ă€r ju inte första gĂ„ngen, gör det dĂ„ och dĂ„. JĂ€tteskönt att slippa mascara eftersom jag anvĂ€nder det i stort sett varje dag. Den hĂ€r gĂ„ngen vĂ€ntade jag nĂ€stan lite för lĂ€nge med att göra fransarna och var dĂ„ tvungen att anvĂ€nda mascara, fy sĂ„ hemskt, bĂ„de kladdigt och jobbigt. Ja visst Ă€r det gott med semlor. Trots att jag försöker tĂ€nka pĂ„ vikten sĂ„ unnar jag mig en semla. Inte sĂ„ ofta det hĂ€nder â˜ș
Underbart Àr bara förordet till att ha sportlov. Hoppas nu att jag hinner samla pÄ mig lite energi till de vÀntande utvecklingssamtal vi kommer att ha efter lovet.
Ha det gott du med. Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej