Nu blev det så igen!! Att det blev långt mellan gångerna jag är in här och skriver. Är så fruktansvärt förbaskat trött.
 
Trött på morgonen så att jag rent mår illa, trött på kvällarna så jag stupar i säng i stort sett direkt då jag kommer mig hem efter jobbet. Och helgerna? Ja då är jag också trött! Så trött att jag oftast stiger upp, fikar och går och lägger mig igen och sover några timmar till. Om jag är piggare då? Inte ett dyft! Och inte blir jag piggare av att jag tar en promenad. Börjar tro att det är något sjukt med mig. Inte ska man väl känna det så här! 
 
Om jag skulle vara uppe sent så som jag i vanliga fall brukar vara så skulle jag förstå, men jag har blivit riktigt duktig på att komma i säng i tid på kvällarna. Nästan lite för mycket " i tid" kan jag tycka ibland så som den forna "nattuggla" jag vanligtvis är. 
 
Orkar inte skriva här, orkar inte vara in på Fb, orkar överhuvudtaget inte med någonting. Eller ... ja det finns en sak, det enda som jag egentligen orkar tänka på just nu och bli glad över är den hägrande Londonresan efter midsommar. 
 
Är det någon sorts depression jag råkat ut för eller kan det vara så illa att jag är så utarbetad efter en fruktansvärt jobbig hösttermin och en ganska så slitsam vårtermin på jobbet. Att det har sugit ur mig så mycket energi att jag inte kan uppbåda någon mer energi. 
 
Känner mig helt urlakad. Nu går jag bara och väntar på att semestern ska börja. Ska försöka bita ihop dessa få veckor som är kvar. Måste bara! 
 
 

1 kommentarer

Gunsan

21 May 2016 11:09

Men då :-/ Trött är jag med...men inte så som du beskriver, inte längre. Så du måste gå t läkare o kolla upp, ta prover o se vad som felas, för ngt fel är det. Vänta inte m att boka tid utan gör de snabbt. Så du hinner få bukt m ditt mående innan Londonresan, annars ger den ju inte så mycket som den borde.Tänker på dej. Kramar<3

Svar: Ja mår lite bättre just nu. Ska kliva lite om det i ett inlägg om jag hittar någon tid för det. Håller tummarna att det ska fixa sig för dig. Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej