En hel veckas ledighet är äntligen här. Startade den genom att direkt efter jobbet åka till frissan och fick håret slingat. Riktigt snyggt blev det till det tidigare klippta håret. Var till frissan fredagen före jag åkte på kryssning. Vilket lyft, kände mig flera kilo lättare eftersom det var en rejäl längd som klipptes bort (ca 10-15 cm). Hade ju håret nästan ända ned till stussen då det var utsläppt. I slutet var det jobbigt eftersom mitt hår är tjockt så orkade jag inte göra något med håret mer än att sätta upp det i en hästsvans, vilket blev lite tråkigt i längden. 
 
 
I dag har jag tvättstuga vilket verkligen var nödvändigt. Jag har inte orkat ha tvättstuga på säkert tre veckor så det är en hel del tvätt att ta hand om och ganska tomt i garderoben. Måste ha lite rent då jag åker till dottern om några dagar. 
 
Det ska bli skönt att få lämna Stockholm ett tag, se lite andra vyer och det mest spännande blir att få se huset i Åtvidaberg som dottern och hennes sambo har köpt. Har bara sett huset på foton och har en känsla av att jag kommer att gilla den. Kanske jag även faller för lägenheten de har i huset och flyttar dit på direkten. Jag är ju singel och har egentligen inget annat som håller mig kvar här mer än jobbet. Och jobb, hur svårt kan det vara att hitta ett idag?! Och allra helst om man är på plats 😊
 
 
 
 
Men nu ska jag först och främst njuta av ledigheten och ta mig ut på en promenad i det vackra solskenet.
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 

1 kommentarer

Gert Malmqvist

27 Feb 2016 16:55

sök jobb nu

Svar: Ja chefen! ☺️
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej