...teg!  ;)
 
 
Nu pratar jag om snö och ingenting annat. Jag klagade ju och bland annat halkade det ur munnen  "att bara det nu kommer rejält med snö".
 


Och nu har det snöat hur mycket och hur länge som helst!!!  Och det bara fortsätter att snöa!! Nä, nu får det räcka för den här gången, är i vart fall min åsikt. Någon måtta får det väl ändå vara.  Skyndade mig också ut en sväng fastän hostan närpå la krokben för mig. Ville ju så gärna ha mig några snöfoton, utifall att snön nu skulle råkas smälta bort innan jag är frisk igen. Vilket jag egentligen inte tror finns någon risk för, för så mycket som det har kommit.
 
 
Det är helt annat att se på snömängden innifrån än att vara i den.
 
 
Fick ju även brått att ta in möblerna från balkongen. Det har gått riktigt Troll i detta att ta in möblerna. Förstår inte det att det ska vara så svårt att plocka in dem, ett bord och två stolar.  Är ju inte ens några mängder! Och tunga? Näe, inte ens det kan jag skylla på.
 
Gary kommer ju inte att bli så glad då han ska trängas med dessa några timmar. Han är ju som sagt var lite större än jag...
 
Nu bädda ned mig en stund. Allt detta tog på krafterna.
 

En liten hjälpare i nöden... ifall att ...

 

 

 

 
Kram ♥
 
 
 
snö, smälta, balkongen, snöfoton.,

1 kommentarer

Gunsan

02 Dec 2012 11:00

:-) Men vackert är det.Kram <3

Svar: Ja, det måste jag hålla med dig om ;)Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej