Så då var det äntligen klart med att lägga in de sista fotona från sightseeingen i Piteå skärgård. Håller tungan rätt i munnen så att det blir bra.

 
Vet inte om det direkt blåste mer då vi vände tillbaka mot stan, men i vissa lägen kändes det som det.
 
 
Skrattar för mig själv då jag sitter här och lägger in foton från sightseeingen. Frågan blir ju, är det en studie av Max, ♥ barnbarnet eller  sightseeing i Piteå skärgård  ;) 
 
 
Det blev ju till slut ändå en hel del foton av annat än Max. Kan bara konstatera då jag se på fotona, visst är det vackert här med allt vatten och grönt. Uppskattar det nog mer då man inte bor här, precis som det är med så mycket annat.

Kanske jag med dessa foton gör någon av mina läsare nyfikna och lockas till att besöka Piteå med omnejd.
 
 

1 kommentarer

Gunsan

27 Jul 2012 11:37

Så fint :-) Klart jag lockas...men det är ju så långt. Men om jag ngn gång får tillfälle så tar jag chansen :-) Kram <3

Svar: Då ska jag se till att du får chansen nästa år =)Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej