En smart idé att återanvända blogginlägg som en av mina bloggarvänner hade gjort.
Sagt och gjort tänkte jag att då kan väl jag också göra det.
Kan ju vara en kul grej att göra någon gång. 
Men jag tycktes ju inte ha tänkt särskilt långt.
Ibland är ledningarna lite långa
och kan ta ett tag för poletten att falla ned 
Det är ju Skottdagen i dag
och inte hade jag
någon blogg för 4 år sedan.
Så var det med den saken!

Ingen man behöver oroa sig för mig idag.
Inga frierier från min sida.
En gång gift, aldrig mer!

Ha en bra dag!
  


Kram ♥ 

4 kommentarer

Lise-Lotte

01 Mar 2012 15:50

Nu har jag ju inget "objekt" jag kunde ha friat till igår, men även om jag hade haft så nej, jag säger som du, det räcker med att ha varit gift en gång! Sambo med för den delen... :)

AC

01 Mar 2012 18:16

Sambo har jag ju blivit nu och det är väl rätt så okej. Hade kanske egentligen helst valt ett särbo förhållande om jag skulle ha tänkt lite längre. Men nu blev det ju så här. Missförstå mig inte, jag är kär, det är jag men har man vant sig vid lite spelrum då är det faktiskt kännbart =)

Tina

03 Mar 2012 18:49

Tänk vad tvärtom livet kan bli. Jag skulle vara singel resten av livet. NU är jag snart lyckligt sambo och förlovad :) Underbart med livet att man tror så mkt och sen blir det tvärtom ;-) Kram på dej

AC

03 Mar 2012 19:13

Ja du Tina, nog blev livet helt tvärtemot vad man hade tänkt sig. Är så in i nordens glad och lycklig för din skull ännu desutom nu när ni har skaffat er hus och allt ;-) . Nu lät det ju väldigt negativt på min kommentar jag gav tidigare, nu när jag läser den, till L-L, men det är ju inte så. Är faktiskt lycklig över att ha träffat honom, Skulle bara ha ett litet större utrymme att bo på =)

Kram på lyckliga dig <3

Kommentera

Publiceras ej