Att kärleken finns i luften som en av mina allra bästa vänner skriver i sin blogg kan jag bara hålla med om. Här är den det i vart fall.

Har haft lite svårt att tro på den, Kärleken. Jag har försökt att vifta bort det, samtidigt som jag intalat mig själv att kärlek, det kan man mycket väl leva utan. Och det tror jag säkert att man kan göra fortfarande. Men då den drabbar en, tar hela ens kropp och själ i besittning med både hull och hår då kan det vara svårt att vifta bort den.

 
Någon påstod att det betydde tur att fjärilar kom in i ens hus eller satte sig på en.
Då får vi hoppas att denna ger honom och mig tur i kärlek. Det behöver vi båda mycket av.

Med fjärilar i magen och känslan av att man nästan inte kan andas vid tanken på den andra personen. Då kan jag inte längre fortsätta att försöka lura mig själv att intala mig att fortsätta leva utan kärleken. 

 

Försöker att leva i nuet och tar vara på var sekund. Njuter, det är vad jag gör just nu!

Ha en riktigt skön och härlig dag!



♥ puss & kram ♥

6 kommentarer

ulrika

08 Aug 2011 17:39

<3 så fint skrivet - kram

Gunsan

08 Aug 2011 18:00

Jag blir lite sentimental här.:-) Är så jätteglad för din skull...och för hans, jag hoppas innerligt att han är medveten om vilken underbar kvinna som har valt honom. Önskar du vore här så jag fick krama om dej ordentligt ♥♥♥ Men du får tänka dej hur mina kramar känns ist, tror du minns :-)

Puss & Kram ♥



Tina

11 Aug 2011 11:05

ÅÅÅÅÅÅÅ vad GLAD jag blir !!

DU är värd det bästa. Njut & må gott.

Det finns en för alla. Men vägen dit kan vara bökig.

Men när det känns rätt. Då jäkla i min låda kan inget hejda det. KRAMAR i massor

AC

12 Aug 2011 10:17

Kram på dig Ulrika <3

AC

12 Aug 2011 10:20

Tack Gunsan =) Och visst minns jag dina kramar och tar gärna emot dem även i tanken, Tack! . Synd att vi inte bor närmare varandra, men du kommer väl kanske upp till storstan någongång och kanske jag kommer neröver =)

Kram <3

AC

12 Aug 2011 10:24

Tack för det Tina =)

Hoppas ju på att jag hittat rätt den här gången, men man kan aldrig veta, men Jag passar på att njuta för fulla muggar, har knappt tid att vara

här eller på Fb =)

Massor av kramar tillbaks <3 <3

Kommentera

Publiceras ej