Skönt, bara man har gjort bort tisdagen brukar resten av veckan rusa iväg och det är helg igen. Detta längtande efter lediga helger, så typiskt denna tid, hinner knappt bli måndag så längtar man redan efter kommande helg.

Satt och betalade bort min lön i helgen, inte roligt när pengarna är slut redan innan man hunnit göra något roligt för dem. Vilken nytta med lön! Ett riktigt låglöneyrke har man, i allra helst om man jobbar inom den privata sektorn som jag gör.

Har kommit fram till att det här med att räkningar som dras via autogiro inte är någon höjdare för mig. Tycker inte om att inte riktigt ha kontroll över hur och när jag betalar dem och det är så fort att man glömmer bort att göra ändringar. Så är det för mig upptäckte jag för några månader sedan. Hade ju sett att det drogs en mindre summa varje månad och tänkte inte först på det. Trodde det var någon typ av försäkring, men då jag började kolla upp det så visade det sig vara ett tillsvidare abonnemang till en dating site jag gått med i ungefär samtidigt som jag gick med på E-kontakt som också är en dating site.

Hm... nu tror ni väl att jag var desperat, men det var jag absolut inte, men jag hade väl tänkt testa hur det var på båda och sedan välja ut en av dem. På E-k visade det sig att det fanns möjlighet att blogga så där blev jag fast och glömde helt enkelt bort den andra siten, säkert mycket troligt för att jag aldrig fick några meddelanden därifrån.

Då jag upptäckte att jag fortfarande betalade sa jag upp den direkt. Det här hände då jag forfarande var med den man jag träffade via E-k. Helt plötsligt efter några månader efter det att jag sagt upp det så kallade abonnemanget började jag få mail på mail om att en massa män hade varit och tittat på min sida, några hade till och med skickat flirtar. Var var alla dessa män då jag betalade för abonnemanget, kan man ju fråga sig!! 

Nu har jag i ett par månader försökt att få bukt med det här, att få slut med alla desa mail som kommer. Är inte intresserad fastän det inte finns någon man i mitt liv just nu. Blev lite av allergisk  mot sådana här siter just på grund av min bittra erfarenhet. Tror inte riktigt på att det finns seriösa män där, inte då för mig. 

"Nystart", "Brain and Hart", "Maybeyou" eller "Meandyou" och allt vad de nu kallar sig alla dessa män. Efter min erfarenhet känns dessa nicks bara urfåniga och jag skulle aldrig komma mig för att ta kontakt med någon av dessa. Visst, kanske det finns någon vettig man bakom någon av alla dessa namn, men orkar inte eller om sanningen ska fram bryr jag mig inte ett dyft om att ens försöka ta reda på det. 

Just nu får det bara vara nog, vill överhuvudtaget inte ha någon man i mitt liv för tillfället. Känns bara jobbigt, men störst är nog rädslan för att man ska råka ut för samma svek som man just blivit utsatt för. Det tar så mycket energi och såren som man fått är både svårläkta och tar väldigt ont fortfarande och lär nog göra så ett bra tag till.


På tal om nick namn, om sanningen ska fram har jag väl inte heller använt ett så fantasifullt eller förtroendeingivande nick på dating siten, eller vad sägs om "Singoalla xx"!

Ha en bra kväll!

Godnattkram ♥