(null)

Snart är första semesterdagen slut och jag har inte lyft ett finger på hela dagen. Lät väckarklockan ringa i morse och det var så skönt att stänga av den och sedan somna om igen. Så skönt att kunna göra så i allafall så här i början av ledigheten. 

(null)

Igår hade jag och en fd kollega stämt möte efter jobbet. Hon hade sin dotter med sig och vi gick till en pizzeria i Bredäng som verkligen hade goda pizzor. Den var precis så där tunn och spröd som jag gillar. Vi hade mycket att prata om så timmarna gick fort. Hon arbetar just nu på en förskola men längtar tillbaka till skolans värld så hon flänger runt på en massa intervjuer och hoppas på en lärartjänst till hösten. Kan bara önska henne lycka till och är själv glad att jag inte just nu behöver göra det eftersom jag trivs ypperligt där jag är nu. 

(null)
Skönt att slippa pendlandet under sommaren 😎

Imorgon ska jag (kanske) göra något nyttigt. Skönt att det inte finns några måsten just nu. Ska sova riktigt länge imorgon och jag tror faktiskt att jag helt struntar i att ställa väckarklockan.

Ha det!

Kram 💞
ingen pendling, sommarledighet, sovmorgon,

Kommentera

Publiceras ej