Hade glömt att stÀnga av vÀckningen pÄ mobilen! Men det var det nÀstan vÀrt, för tala om vilken ljuvlig kÀnsla det var att inse att jag bara kunde stÀnga av den, vÀnda om i sÀngen och somna om igen. Normalt brukar jag ha svÄrt för att somna om igen men nu i morse var det absolut inga problem med det som tur var. 
 
Dagen som har varit har verkligen gÄtt i "latmaskens" tecken. Jag har absolut inte gjort nÄgra sÄdana dÀr "mÄsten" sÄsom att stÀda, plocka undan, handla mat eller diska, bara tagit hand om mig sjÀlv. Mitt mantra idag har varit "kan göra det i morgon". Ibland Àr det sÄ himla skönt att leva singelliv i alla fall sÄdana hÀr dagar. Kommer ihÄg att inte fasiken gick det att göra sÄ hÀr dÄ man levde i en sÄ kallad "tvÄsamhet". 
 
I morgon ska jag ta tag i verkligheten och göra nĂ„got vettigt(?) vad det nu kan vara. Tills dess ska jag fortsĂ€tta njuta av "latmasken" i mig. Ingen sol pĂ„ balkongen men det gör inget, det Ă€r Ă€ndĂ„ lagomt varmt dĂ€r Ă€ndĂ„ â˜ș
 
Har jag föresten skrivit nĂ„got om min kommande resa till Dublin? Tror inte det, men den resan ser jag fram emot. Vi Ă€r ett hĂ€rligt stort gĂ€ng, enbart kvinnor som Ă„ker dit efter midsommar. Undras om Dublin blir sig likt efter vĂ„rt besök? â˜ș
 
HÀr kommer vi att bo lite lyxigt och mitt i smeten som det ser ut pÄ fotona frÄn hemsidan. 
 
 
 
Ha det! 
 
Kram 💞
 
 

1 kommentarer

Gunsan

26 May 2017 13:26

Det Àr dej vÀl unnat att bara vara :-) NÀr barnen var smÄ o nÀr man hade gubbe dÄ gick det inte att bara vara. Men jag saknar 2 samheten iaf. Men den ligger lÄngt borta misstÀnker jag. För de karlar jag kommit i kontakt med har skaffat sej sÄ mycket i fritids sysselsÀttning sÄ nÄn tid att dejta finns knappast. Inte ett förhÄllande pÄ avstÄnd iaf.
Dublin minsann, lÄter hur trevligt som helst :-) Du fÄr ta en liten kortare resa oxÄ i sommar tycker jag (Y)
Njut av ledigheten <3 Kram.

Svar: Jag misstĂ€nker att ett dygn hade fler timmar Ă€n 24 pĂ„ den tiden vi var unga â˜ș. Just nu Ă€r jag i den perioden eller vad man nu ska kalla det, dĂ„ jag Ă€r ganska nöjd med att vara ensam. DĂ€remot skulle jag gĂ€rna vilja ha fler vĂ€nner att umgĂ„s med, göra lite roliga saker under helger och veckor( dĂ„ man orkar). Fasiken att vi bor sĂ„ lĂ„ngt borta ifrĂ„n varandra 😕
Ja i sommar ska jag försöka ta mig till dig en svÀng. FÄr se hur det ser ut pÄ pengafronten...
Jag njuuuuuteeeer! 😎
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej