Skönt och helt underbart!!! Ledig i fyra hela dagar! I alla fall fÄr jag vara hemmavid. 
 
Jobbat som en tok med sammanstÀllningar och omdömen hela dagen men ÀndÄ hann varken jag eller min kollega klart med det som var tÀnkt. Det Àr sÄdana hÀr gÄnger man förbannar att man var tvungen att vara hemma för att man var sjuk. Tokigt att man ska kÀnna det sÄ men kan inte hjÀlpa det dÄ man har en deadline som man vet att man mÄste jobba som en dÄre för att hinna med. Mest troligen mÄste jag nog anvÀnda nÄgon av mina lediga dagar för att hinna med. 
 
IkvÀll ska jag i varje fall inte göra nÄgot, bara vara. Har suttit en lÄng stund pÄ balkongen efter jobbet och njutit av solen och vÀrmen. Det var ljuvligt! 
 
I morgon Àr en annan dag! 
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
         Snart fĂ„r man plocka hallon och trĂ€ dem pĂ„ strĂ„n â˜ș
 

Kommentera

Publiceras ej