Fick gå hem tidigare idag, känner mig allt annat än bra. Frossa, ont i hela kroppen och halsen är inte heller förskonad vilket är jobbigt då man är tvungen att använda rösten på jobbet så mycket som man gör. Tror inte att det skulle fungera att vara utan röst där. 
 
Idag tvingade jag mig själv upp ur sängen. Tog mig några piller och åkte till jobbet dum som man är för inte känner jag mig ett dugg bättre nu, snarare åt det andra hållet. Kroppen känns helt slut så får se om jag orkar tvinga mig själv till jobbet i morgon. 
 
Det är ju typiskt om man blir sjuk nu när det har lovats finväder och jag kanske måste krypa ned under flera lager täcken för att kunna hålla värmen. 
 
Lägenhetsjakten går vidare men inga napp hitintills på mina ansökningar. Jag har börjat fundera på om jag skriver ointressant eller om fel saker om mig, men de efterfrågar lite fakta om den som söker och det har jag gjort.
 
Och nu har den där sajten "Hittarum" återigen gjort något fel och påstår att jag måste betala in mer. Fick ju problem med dem andra gången då jag hade betalat, fick bara meddelanden om att jag måste betala in avgiften trots att jag hade gjort det. Nu hade jag återigen betalat in avgiften och skulle då få en extra månad. Men fick inte ens en full månad!!! Så nu skiter jag i den och inte kommer jag att rekommendera den till någon heller. Känner mig lurad så in i bomben.
 
Har reklamerat detta men det är inte lätt att komma till rätta med sånt här. Det är ju en av nackdelarna med internet, inte lätt att komma i kontakt med dem, ialla fall inte lika lätt som det är när något ska  betalas till dem. Men det finns andra sajter så jakten går vidare om än i en lugnare takt just nu när jag inte är riktigt "fit for fight" så att säga. 
 
 
Nu ska jag sörpla i mig lite te och inte vilket te som helst. Det blir te med ingefära, citron och honung och det brukar lindra det halsonda. Sedan ska jag smörja in mig med "Vick" och krypa ned under täcket och hoppas på att få sova utan hosta. Eller ska jag kanske ta mig en hutt Absolut! Då kanske jag får sova hela natten. Hmm ska fundera en stund på saken. 
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
Sajten Hittarum, lägenheter, citron, ingefära, honung, hutt,

1 kommentarer

Gert.

15 Mar 2017 19:18

Krya på dig fort, Kram

Svar: Ska göra allt för att det ska gå fort. ☺️ Hoppas allt är bra med dig. Kram
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej