Sitter ensam här hemma, det var ju inte riktigt meningen men blir någon sjuk så kan man inte rå över det. Och jag mår inte illa av det, tycker faktiskt att det är rätt så skönt. Lugnt och stilla men saknar solen som försvann bakom en hel hoper moln och lär nog inte kika fram något mer i kväll.
 
Ganska skönt att sitta ute på balkongen för det är ju inte direkt kallt ute, men vart är allt folk? Inte mycket till musik eller skratt kan jag höra. Har ju varit hemma andra midsomrar men aldrig att det har varit så här tyst och stilla någonsin förut. Det jag gillar med att bo i lägenhet är ju att man aldrig direkt känner sig ensam med allt liv och rörelse som det hela tiden är. Ljud från någon annan lägenhet som visar att någon annan finns någonstans i huset. Men i år ...! Förstår inte! 
 
Hur som haver så mår jag toppen, har bara liiite resfeber som jag inte behöver dras med så många dagar till. 
 
Vill passa på att önska alla mina läsare en 
 
 
Kram 💞
 

Kommentera

Publiceras ej