Min andra lediga dag flyter pÄ i lathetens tecken precis som den första. Det enda Àr vÀl att jag var pÄ lÀgenhetsvisning i dag. Tyckte genast om lÀgenheten och omrÄdet den lÄg i, en liten mysig smÄstad i staden kan man sÀga. 
 
Det tar cirka 40 minuter till jobbet frÄn lÀgenheten, bara det en stor vinst. Har kollat upp det pÄ SLs reseplanerare Som Àr ett ovÀrderligt verktyg dÄ man söker jobb eller som nu lÀgenheter. Möjligheten att hyrestiden kan förlÀngas med ytterligare ett halvÄr Àr ju bara det ett stort plus. Men som vanligt Àr det mÄnga intresserade personer pÄ lÀgenheten men jag lÄg bra till enligt honom som hyr ut lÀgenheten. SÄ gott folk jag ber er "HÄll tummar och tÄr!" Senast fredag sa han att han skulle ha bestÀmt sig. 
 
Skulle ha varit pÄ en till lÀgenhetsvisning men den blev instÀlld. Har nÄgra lÀgenheter till pÄ gÄng men de ligger i en liten annan prisklass och Àr betydligt mindre till storleken. Men Àr sÀkert vÀrda att ta sig tid att titta pÄ ifall jag inte skulle fÄ den hÀr lÀgenheten som jag tittade pÄ idag. Om de inte nu avbokar eller Àndrar sig om att de inte ska hyra ut lÀgenheten. Börjar bli som med försenade tÄg, mÄnga orsaker till varför det inte blev nÄgot. 
 
Nu ska jag sÀtta mig en stund pÄ balkongen, trots att solen lyser med sin frÄnvaro Àr det riktigt skönt ute. Lyssna pÄ lite fÄgelsÄng och fortsÀtta lÀsa boken. 
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
"Det Àr sant att livet Àr förmer Àn boken,
men under stilla timmar med en god bok
har mycket av det slagit rot i oss
som fyllt vÄra liv med innehÄll och mening."
 
~ Niels Neergaard ~

1 kommentarer

Gunsan

07 Jun 2017 13:01

HÄller tummarna hÄrt, ska tÀnka positiva tankar oxÄ. SÄ ska de vÀl gÄ vÀgen. Bra att du hÄller andra dörrar öppna oxÄ, skadar aldrig. Lata dagar Àr du vÀrd, mycket nu inför skolavslutning men det har ju varit en del innan med. Var rÀdd om dej.
Kram <3

Kommentera

Publiceras ej