Nu börjar livsandarna vakna kÀnner jag. Jag har tagit det vÀldigt lugnt och slappat sedan i fredagskvÀll dÄ jag tog mig ett glas vin och njöt av den första ledighetskÀnslan. IgÄr blev det att ta en promenad och sitta ute i solen en stund efter det att jag hade haft en rejÀl sovmorgon. Det enda som grÀmde mig var att kameran lÄg kvar pÄ köksbordet och jag hade sÄdana vackra vyer framför mig som nÀstan pÄminde om den dÀr kÀnslan av vÄrvinter jag skrev om i bloggen för nÄgon dag sedan.
 
Visst, det Àr sportlov men det nÀrmaste jag kommer att komma inpÄ sporten Àr nog att titta pÄ TVsporten vilket jag vet att jag inte heller kommer att göra. Men jag kommer att vara ledig en hel vecka och jag har bestÀmt mig för att inte tÀnka pÄ jobbet mer Àn det absolut nödvÀndigaste. Och vad jag vet nu finns det inget sÄnt bara koncentrera mig pÄ att vila och att bara göra sÄnt jag vill och tycker om och Àr det viktigaste för mig. 
 
Idag kÀnner jag att jag Àr redo att ta tag i mycket som bara har legat och vÀntat pÄ att jag ska fÄ mig lite tid till att göra. Men först mot duschen ...
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
"För att visa, att man inte alls blev rÀdd nÀr man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner ett par tre gÄnger liksom för att motionera sig."
                                                                             ~ Nalle Puh ~ 
 
 

Kommentera

Publiceras ej