Jag som hade bestämt mig för att det inte skulle bli några sena kvällar under det här lovet och så hände det här med plastlukten från grannlägenheten under mig! Fy fasiken vad det luktade illa, blev riktigt illamående. Kan faktiskt fortfarande känna lukten eller lukt kan man väl inte kalla det, snarare stanken. 
 
Jag kom sent omsider i säng. Kallt var det eftersom jag hade öppnat både köksfönstret och balkongdörren. Men vad skulle jag göra, gick ju inte att sova i den stickande stanken utan frisk luft utifrån. Tänker fortfarande på killen, undrar hur han känner sig som har legat i lägenheten. 
 
Inkrupen i allt detta låg jag i natt ☺️
 
Jag somnade så småningom inkrupen i både täcke, överkast, morgonrock och en del filtar. Blev faktiskt riktigt gosigt och varmt efter en stund. Sovit hur gott som helst hela natten men brrr... så kallt det var att sätta ned fötterna på golvet i morse. Skyndade mig att stänga både balkongdörr och fönster men ska nog öppna dem igen. Stinker fortfarande men inte lika mycket som igårkväll men är ändå jobbigt med att ha den i näsan hela tiden. Det verkar vara som du skrev Gunsan, att det kommer att ta ett tag innan stanken försvinner. Bara inte för många dagar tack! 
 
Har även varit i kontakt med banken, får ta till mitt tålamod och vänta och se vad de säger. 
 
Nu ska jag fortsätta mitt projekt(en) i lägenheten. Här ska inte vilas ...
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
"Det är med goda idéer som med svamp;
där man finner en finns det oftast flera."
        ~ Hans Carossa ~
 
 
Ps. Har bokat stugorna. Två stycken. ☺️ Ds.
 

Kommentera

Publiceras ej