Wow, nu är jag imponerad av mig själv! Har hunnit med en hel del nu på morgonen, jag som annars är som ett enda stort senadrag så här på förmiddagen ( i alla fall under ledigheter ☺️). 
 
Har bokat in en tid för mig att "bli fin" i alla fall ett försök till att förbättra mitt utseende. Om det nu blir till det bättre återstår att se. Sedan har jag bokat in min resa som går i kärlekens tecken. Min dotter gifter sig 19 augusti så därför går tågfärden mot Linköping för vidare resa till Åtvidaberg där hon nu bor med sin blivande man ☺️. 
 
Klänning och skor är beställda, hoppas nu på att de hinner komma så att jag hinner prova dem om de passar. Litar inte riktigt på storleksinformationen man brukar få. Men håller tummar och tår att jag inte behöver skicka tillbaka nåt. 
 
Jag började röja i lägenheten igår men orkade inte slutföra det så nu har jag städat nästan klart, lite till att göra. Och så är tvättstugan bokad till i morgon. Jisses vad duktig jag har varit så jag ger mig själv en klapp på axeln bara därför. 
 
Utanför mitt fönster strilar regnet så det blir väl att stanna inne resten av dan om det nu inte blir något uppehåll lite senare. Jag har ju som sagt var en hel del timmar kvar av den här dagen innan den är slut och för en gångs skull är jag nästan klar med allt som jag tänkt mig att gör idag så tidigt. 
 
Och så har jag ju nu skrivit detta inlägg 😊. 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kram 💞
 

1 kommentarer

Gunsan

07 Aug 2017 00:18

Duktig du är då, önskar jag hade ork...energi t att ta tag i allt. Har inte ens bloggat, får ta tag i de ;-)
Bröllopet är nära nu. (Y) Hoppas kläderna passar, du får skicka bild på dej sen så jag får se hur fin du blev :-)

Kramar om <3

Svar: Duktig! Hmm... Synd att det bara är så sällan jag känner för det. Nu var det i och för sig några "måsten" som jag var tvungen att ta tag i. Ibland är det som om energin kommer tillbaka såna gånger men ack så sällan. Ja, du håller väl också tummarna på att de ska passa mig så att jag slipper skicka tillbaka och fixa med något nytt ☺️ Kanske jag lägger ut några foton här på mig men mest troligen om jag känner mig rätt får du foton på messenger ☺️
Ja, jag saknar dina inlägg på din blogg, så skriv gärna ...snart ☺️
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej