DÄ har jag haft en sÄdan dÀr drömnatt igen. Den hÀr gÄngen Àr drömmen lite mer diffus men kÀnslan ... Den kan bara beskrivas som att jag var enormt lycklig, kÀnner mig fortfarande varm inombords trots att jag inte ens vet vad drömmen egentligen handlade om. Vet bara att det inte var lÀtt att vakna i morse, ville bli kvar i drömmen. Men nÄgot fick jag med mig.  "Aye a navi" det var de orden jag hade pÄ min tunga i morse dÄ jag vaknade. Vet inte vad det betyder eller om det ens Àr ett sprÄk. 
 
Huvudsaken Àr att jag var lycklig, i alla fall i drömmarnas vÀrld, och med lite tur faller förhoppningsvis lite av lyckokÀnslan över till den verkliga vÀrlden.
 
Nu kommer jag sÀkert att ha dessa konstiga ord i mitt huvud resten av dagen, precis som igÄr dÄ jag helt plötsligt fick Adeles sÄng "Rolling in The deep" i mitt huvud. Ja lÄten försvann inte förrÀn jag hade hittat den pÄ youtube och spelat den ett par gÄnger. Det var dÄ jag hittade den unga tjejen som jag lade ut pÄ min Fb logg. Otroligt duktig tjej. 
 
Nu ska jag ta mig en dusch och sen in till stan för att se om jag hittar mig en vĂ„rjacka. Vinterjackan kommer nog att bli lite för varm om det hĂ€r vĂ€dret hĂ„ller i sig, vilket jag verkligen hoppas pĂ„. Det skulle vara sĂ„ skönt om man skulle fĂ„ avsluta pĂ„sklovet med solsken och morgonkaffe pĂ„ min balkong â˜ș
 
Kram 💞

Kommentera

Publiceras ej