Lovade en person lite efterbilder efter kaoset i köket tidigare idag. Här kommer de ☺️
 
Nu kan jag laga min mat på spisen ☺️ Och ni kan ju se på höger kant att diskbänken syns nu ...
 
så nu kan jag åter diska min disk ☺️ ...
 
Blev ju att jag städade bort lite saker från diskbänken och voilà så mycket utrymme jag fick. Hmmm ...vad ska jag nu fylla den med? Skämtade bara, nu ska jag försöka hålla den någorlunda fri. 😊
 
Oj var det så här mitt bord (kunde) se ut. Hade faktiskt en hel del papper från skolan tidigare innan kökskaoset, men nu är de också undanplockade tillsvidare. Bara datorn som får stå kvar ☺️ Och sist men inte minst ....
 
Skafferiet!!!! 😄☺️
 
 
Nu hittar jag det jag ska ha lätt som en plätt och absolut ingen gammal skåpmat här inte. Bar ut tre soppåsar idag + två kompostpåsar. Att det blev tre soppåsar berodde ju på att jag hade samlat på mig en hel massa plastbyttor som jag aldrig använder. En gång i tiden kanske jag gjorde det men det var då det. 
 
Golvet är dammsuget och i morgon väntar ett annat projekt på att bli avklarat. Får se om jag skriver om det, kan ju kanske inte visa alla mina skitiga hörn. 
 
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej