Helgen gick som vanligt fort mest troligen för att jag nog sov bort det mesta av tiden. Fasiken, jag tro att jag håller på att bli sjuk. Igen! Har frossa och mår inte så där hundra. Tur att det snart är påsklov så att man får tid att ta hand om sig. Men vilken tråkig början på året det har varit, det var nog år och dar sedan jag har varit så mycket sjuk som jag har varit de senaste månaderna. Kommer ihåg att det var en period då yngsta flickan började på dagis, då gick jag och hon om varandra med att vara förkyld.
 
I morgon kommer en blomsterbukett med blommor till mig. Undrar vem som skickat det till mig? Kanske sonen, vore inte så konstigt, han överraskade ju mig på Mors dag med en vacker bukett och choklad 😊 och så har jag ett paket från min äldsta dotter att hämta på posten. Idel glada överraskningar. Det bästa skulle ha varit om de själva skulle ha kommit hit, men man kan ju inte få allt trots att man fyller år. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hopp i säng. Är ju så himla trött som vanligt.
 
Ha det! 
 
Kram 💞
 
Cattis
Butter blev nog lite störd av att jag tände lampan rakt ovanför dem.
 
Det verkar som om det har startat "förpuppningen"!! ☺️ 
Och om det har börjat med det kan jag nog räkna med att ha fjärilar kring påsk!
Vet inte om jag gillar tanken 😳 lite för tidigt ju att släppa ut dem då.
 
 

2 kommentarer

Gert Malmqvist

22 Mar 2016 07:09

Grattis på din födelesedag 22/3

Svar: Tack vännen!
Ann-Catrin

Gunsan

23 Mar 2016 10:53

Tiden går fort då man har roligt ;-) Otroligt va fort de går, hinner knappt med i svängarna. Vet du, det tycks vara ngr eländiga baciller. Dom sitter envist kvar, så man känner sej aldrig riktigt frisk :-/ Hoppas det snart vänder. Inget har jag skickat t dej på din födelsedag, sparar det tills vi ses. Men en grattishälsning på FB fick du iaf. Alltid nåt :-D
Ha en trevlig påsk vännen. Kram <3

Svar: Jag skulle väl säga att tiden går fort för att jag har lite för mycket att göra, skulle vilja hellre säga att det är för att man har roligt ☺️.Nu har Påsklovet börjat äntligen. Nu ska alla basiluskerna städas ut ur kroppen nu när jag har mer tid för mig själv. Och tiden ... Hoppas att den går lite långsammare nu ett tag 😊
Jag såg att det var en hel del hälsningar på Fb, har inte haft tid att vara in där men nu ska jag in och tacka. Och du tack för hälsningen och förväntar mig inget, ska bara bli kul att träffas igen.
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej