Regnet har smattrat några dagar mot mina fönsterrutor' men nu tycks regnvädret ha dragit förbi. Skönt! Inte för att jag har mått så dåligt över det, har ju istället hunnit med att göra lite här hemma. Och inte har jag behövt bekymra mig för att blommorna ute på balkongen ska torka. I dag kikade solen fram mitt på dagen efter en ganska molnig morgon och jag har äntligen fått sitta och dricka mitt morgonkaffe på balkongen. 
 
 
 
 
Det har absolut inte varit kallt ute, ungefär 19 grader, lite fuktigt och bara skönt att det har fläktat litegrann. Det kände jag då jag var ute på min promenad tidigare idag. 
 
Mitt pass har kommit, ser inte riktigt klok ut på fotot. Tur att det inte är så många som ska kika på det fotot. Men nu är jag ju nästan redo för resan. Bara lite att packa också. Bara jag kan hålla mig till en minimal packning så att jag har plats för det jag eventuellt inhandlar i London. Någonting ska jag i alla fall köpa. På tal om kläder, måste nog boka en tid i tvättstugan.
 
Nu är det bara åtta dagar kvar tills vi åker till London och jag känner hur resfebern har börjat stiga. Och det ganska rejält! På sätt och vis är det tur att jag inte ska åka någonstans under midsommaren. Vet inte om jag skulle palla med det mitt i all feber, alltså att vara trevlig och social. Ska nog ta en sväng till Systemet och inhandla vitt vin så att jag får smaka på min kollegas rabarbersaft jag fick sista dagen på arbetet. Spännande, kommer nog säkert att smaka bra. 
 
Har lite annat att göra innan jag ska hälsa på JB.
 
Ha det!
 
Kram 💞
 

1 kommentarer

Gunsan

21 Jun 2016 11:15

Fint du fått det på balkongen :-) Resfeber, wow..inte utan att jag är avis. Ni kommer få det superkul :-) Men du, packa lätt !!!! Du vet att du inte kommer använda allt iaf. Bättre köpa på plats om du saknar ngt. Kram kram <3

Svar: Beror på hur man vinklar kameran ☺️ Men penséerna blommar frodigt och fint. Inte kanske lika fint som min mammas som verkligen har gröna fingrar. Ja att vi kommer att ha kul i London det tror jag på. Dit kanske vi också kan planera att åka någongång ;)
Ja det här med att packa lätt är ju en konst som jag inte riktigt behärskar men måste träna mer på. Hade ju tänkt kunna köpa lite också som ryms på hemvägen 😊
Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej