... första dagen på jobbet avklarad efter att ha legat sjuk hemma i en hel lång vecka. Om jag är frisk? Nja, om den krassa sanningen ska fram så kan man väl säga att jag känner mig så pass bra  så att jag klarar av att vara på jobbet ialla fall. Känner mig helt slut nu så jag ska strax ta mig en riktigt het dusch och sedan gå och lägga mig, kanske jag så småningom börjar känna mig som en hel människa igen. 
 
Tur är det att jag har några saker att se fram emot som förhoppningsvis får mig snabbare upp på fötterna. I övermorgon kommer lönen och "då nästa" helg åker jag på kryssning med ett par kolleger från jobbet. Det tror jag kommer att bli "super". Kan inte på rak arm säga när jag sist var ut och roade mig, men det var nog väldigt längesedan, så nu är det verkligen dags. Jag kommer säkert att få njuta av förhoppningsvis god mat, någonting gott att dricka och något som jag nästan med 99,99% säkerthet kan säga är att det med dessa tjejer kommer att bli många goa skratt. 
 
Nu bums i duschen!
Ha det!
 
Kram 💞
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej