Klockan var nog nästan nio då jag kom hem i kväll. Sent från jobbet eftersom vi är i full gång med utvecklingssamtalen Och som toppen på moset kör pendeltågen med reducerad trafik just under den här veckan så de går inte lika ofta som de normalt gör. Typiskt att vi skulle ha samtalen just nu!
 
I dag var det väldigt oroligt i klassen. Åkte på en smäll av en elev på min hand och den smällen kom så olyckligt till så nu känns det som om mitt lillfinger är stukat. Ont som sjuttsingen. Skolsköterskan sa att jag kunde linda ihop det fingret med rinfingret för att inte använda lillfingret för mycket så skulle smärtan gå över fortare. Hon sa att det är det samma som med tårna, inget att göra bara vara försiktig så går det över om den nu inte behöver sträckas ut. 
 
Nu snabbdusch innan sänggång. Imorgon bär det av på studiebesök efter några lektioner med klassen på förmiddagen. Ser verkligen fram emot det.
 
kram 💞

1 kommentarer

Gunsan

01 Oct 2015 10:59

Olyckligt! Men de där m tårna vet jag. Bröt ju ena lilltån en gång, tejpade ihop den m tån bredvid. Läkte t slut men den vart lite mysko :-D Hoppas att ditt finger snart e bra. Kram <3

Svar: Inte är den bra än. Värker i den, men på skolan har det börjat hända lite saker som jag hoppas ska ge resultat mot det bättre. Tänk att det alltid måste gå till ytterligheter innan de som sitter högre upp reagerar fastän man har berättat hur det är!!??Ha det bra på din lediga dag och var försiktig med var du sätter dina fötter ☺️ Kram 💞
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej