Fick tro för ett tag att det skulle bli en vit vinter i år. Det snöade i morse då jag gick till jobbet. Visserligen var det en väldigt blöt snö som kom, men ljust och fint blev det ute. Lite besviken blev jag då jag kom till Söder och där jag jobbar, ingen snö bara regn.
 
Så här såg det ut i morse på väg till jobbet.
 
Då jag kom hem ikväll efter jobbet fanns ingen snö kvar! Undrar om denna vinter blir som förra året en enda lång utdragen höst. Verkar som det. Någonting positivt är väl att jag slipper skotta snö från min balkong.
 
Fick en tråkig nyhet idag, en till av mina kolleger kommer att sluta. Glad för hennes skull, närmare till jobbet och betydligt bättre lön. Vem blir den nästa att lämna byggnaden? Kanske det blir jag...
 
Nu hopp i säng, arbetsdag i morgon.
 
Kram 💞
 
 
 
"Chanser får vi alla,
men vi måste våga ta dem."
~Var positiv!~
 
 

Kommentera

Publiceras ej